Bitcoin, Litecoin, Namecoin, Peercoin 728x90

Announcement

Collapse
No announcement yet.

Hepi Besday Untuk Bro Viper

Collapse
X
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Hepi Besday Untuk Bro Viper



    Assalamualaikummm... dan salam ramadhan..
    Nak ucap selamat hari lahir buat abg ular,eh bang viper kita..
    semoga panjang umur dan dimurahkan rezeki....
    Yang penting sekali jangan tinggal posa ye bang viper... :D

    franco
    wazy
    aienie
    m3p8gg
    Dragonman200888
    mallsm
    idie04
    foxer95

    tak lupa pada anda yang menyambut hari lahir juga hari ini...
    selamat berforum dengan berhemah...:)


  • #2


    Selamat Hari Lahir theviper!!




    Semoga Dipanjangkan Umur buat Menambah Amalan, Dimurahkan rezeki, & Dipermudahkan Urusan Selalu :D :D

    Aku Mahu Buktikan Pada Dunia, Masih Wujud Lagi Kesucian Dan Kesetiaan...

    Comment


    • #3
      hadiah untuk bang viper takde ke cik mustika? :D

      Comment


      • #4


        Comment


        • #5
          Originally posted by Neo5 View Post


          nampak macam pulut kuning je tu bro neo..hehehe...nanti bolehla bang viper makan untuk sahur...:)

          Comment


          • #6
            Originally posted by encikapas View Post
            hadiah untuk bang viper takde ke cik mustika? :D
            mestilah ada hadiah special saya untuk bro viper :)
            Aku Mahu Buktikan Pada Dunia, Masih Wujud Lagi Kesucian Dan Kesetiaan...

            Comment


            • #7
              Originally posted by encikapas
              nampak macam pulut kuning je tu bro neo..hehehe...nanti bolehla bang viper makan untuk sahur...:)
              Mmg pulut kuning

              Comment


              • #8
                Originally posted by Mustika View Post
                mestilah ada hadiah special saya untuk bro viper :)
                takleh jadi ni...
                Originally posted by Neo5 View Post
                Mmg pulut kuning
                macam tamat muqadam je pulut kuning dan telur goreng hiris..btw
                memang sedap mata memandang lah...bang viper ni dah tido ke?

                Comment

                Working...
                X