Bitcoin, Litecoin, Namecoin, Peercoin 728x90

Announcement

Collapse
No announcement yet.

Tempat Percutian Idaman

Collapse
X
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Tempat Percutian Idaman

    Kerja...kerja asyik kerja aje....sesekali nak cuti gak, klu korang semua kat mana tempat percutian idaman yng teringin sangat nak pergi....:105:

  • #2
    aku ni mmg selalu berangan nak pergi bercuti... tp masa n bajet pun masalah gak...... kalau dpt gi pulau kapas dah cukup baik aku ingat...........

    Comment


    • #3
      aku nak g bercuti g pulau pinang...

      Comment


      • #4
        aku nak balik cuti kat umah aku!!!!
        mak!!!nak balik!!!!:20: :20: :63:

        Comment


        • #5
          anak mak tul la yuyu ni..hehe

          Comment


          • #6
            Aku bercuti memana pn x kesah...asalkan best tpt tu...:105:
            http://www.genericviagra2015shop.com/

            Comment


            • #7
              anak mak n abah...anak sape lg kan......
              aku rse tmpt paling best bercuti ialah kat umah mak aku...
              aman dan tenang....:105: :71:

              Comment


              • #8
                dari mana nak ke mana ko ni sebenarnye?:19:
                Originally posted by yuyu View Post
                anak mak n abah...anak sape lg kan......
                aku rse tmpt paling best bercuti ialah kat umah mak aku...
                aman dan tenang....:105: :71:

                Comment


                • #9
                  aku nk cuti kt atas tilam aku...:))

                  "Mata boleh
                  BERZINA dgn melihat, lidah boleh BERZINA dgn bercakap, tangan boleh BERZINA dgn berpegangan,
                  kaki boleh
                  BERZINA dgn berjalan ke tempat maksiat. Hati pula boleh BERZINA dgn merindui, mengingati dan membayangi si dia."
                  -[HR Bukhari dan Muslim]-

                  Comment


                  • #10
                    jgn lupe baby losen ko tu :D
                    Originally posted by bul4t View Post
                    aku nk cuti kt atas tilam aku...:))

                    Comment


                    • #11
                      Originally posted by race View Post
                      jgn lupe baby losen ko tu :D
                      erk...baby losen guna kt tandas laaa...:))

                      "Mata boleh
                      BERZINA dgn melihat, lidah boleh BERZINA dgn bercakap, tangan boleh BERZINA dgn berpegangan,
                      kaki boleh
                      BERZINA dgn berjalan ke tempat maksiat. Hati pula boleh BERZINA dgn merindui, mengingati dan membayangi si dia."
                      -[HR Bukhari dan Muslim]-

                      Comment


                      • #12
                        aku teringin nak bercuti kat pulau redang or sipadan

                        Comment


                        • #13
                          :105: :105: :105: :105:

                          Nak bercuti kat obersi...:105:
                          http://www.genericviagra2015shop.com/

                          Comment


                          • #14
                            cuti kat mane2 pon xkisah pon bagi aku... janji leh tido ngan nyenyak.. huhu
                            - anything happened around me

                            Comment


                            • #15
                              Originally posted by race View Post
                              dari mana nak ke mana ko ni sebenarnye?:19:

                              dari ptrjaye......ke negeri pahang.......:65:

                              Comment

                              Working...
                              X