Bitcoin, Litecoin, Namecoin, Peercoin 728x90

Announcement

Collapse
No announcement yet.

RC Car, Heli, Boat Etc

Collapse
X
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • RC Car, Heli, Boat Etc

    Sape2 yg pandai or ade mmg expert bhgian ni bleh la share ilmu.
    aku nk tau gak.tp aku xpandai dan tau nk cr mmbe.

  • #2
    kat ehoza ni xde sape2 ke yg otai??sonyap je nih.

    Comment


    • #3
      lopaque. die otai bab2 heli dgn kapal terobang RC ni. minat giler.

      aku nak layan tp masa tak berkesempatan jadi cuma simpan minat tu jek la dlm hati
      https://www.facebook.com/ehozadotcom
      Jom teka gambar dan menang RM150!

      Comment


      • #4
        RC Car den ado....masa tgh giler main selalu g main kek putrajaya deh.::
        "..mulianya aku kerana aku adalah Muslim, bukan kerana aku adalah Melayu.."
        kawan tu bkn mcm maen FUTSAL. Mula-mula kejar..dah dapat sepak..
        http://astalavista6048.blogspot.com
        -xtra-

        Comment


        • #5
          men yg pki betri ke atau yg nitro tu??

          standard kilang or modify???

          laju x??
          ade gmba??upload la kasi aku nengok...

          Comment


          • #6
            ko tnye mabogs..dia otai bab ni..dia keje kt kdai brg2 rc ni..keje dia ari2 main heli, kapar torban, kete, kete jd tranformers pn da gak yg rc..mcm2 lg r..smpai ak pn da bejankit naik mabuk gak bnda2 cmni..

            Comment


            • #7
              aku pn gile gak ngn bnde ni..tp aku xsuke tgk yg standard ,anded kilang.aku suke tgk yg dah di mod.tp aku xpandai,tu yg aku tny tu.mne tau bleh dpt ilmu ke dr cni.::

              Comment


              • #8
                main nitro sama cam jaga keter betul... bateri kos rendah skit sbb kurang nak menten...
                Rebellion Spirit

                Comment


                • #9
                  tp setau aku lah bro,klu yg pki betri tu btul2 di mod habis,yg pki nitro tu pn bleh kne tgal...

                  Comment


                  • #10
                    betoi... aku ada tgk yg baterinye kitai nitronye.... siap buleh drift!!! :67:
                    Originally posted by theviper View Post
                    tp setau aku lah bro,klu yg pki betri tu btul2 di mod habis,yg pki nitro tu pn bleh kne tgal...

                    Comment


                    • #11
                      wa..... bab2 mainan2 ni ko blh tanya kat mabogs....... dia keja dgn e-toys skrang....
                      [email protected] (fs) click here
                      [email protected] (ym)

                      http://i269.photobucket.com/albums/j...2/music1-1.gif

                      "˙˙˙ɐʎuıʇɐɥ ıp snlnʇ ɐduɐʇ 'ɐʎuʇɐɯʞıu ɥnʇuǝʎuǝɯ ɐsıq uɐʞx ɐısnuɐɯ ɐʎuɥnƃƃunsǝs ˙˙˙ɐʎuıʇɐɥ ıp sɐlɥʞı ɐduɐʇ 'ɐƃɹns ıʇɐɯʞıuǝɯ ɐsıq uɐʞx ɐısnuɐɯ ɐʎuɥnƃƃunsǝs"

                      Comment


                      • #12
                        yg tu aku pun setujuk gak... memang dari segi speed n mod ada pro n contra tuk nitro ngan bat... bat bole tibai nitro, n nitro pun leh tibai bat... aku btau pun dari segi mentenen je b4 beli... :kiss:
                        Rebellion Spirit

                        Comment


                        • #13
                          meh aku bgi tip skit tuk tayar drift... kat kedai mahal gak la rega dia... yg anda perlukan is rim + pvc pipe sama size + gam + gergaji (yg kecik punya, jgn lak guna yg potong balak tuh) ... kaedah ?? potong pvc pipe tu sama saiz ngan lebar rim... buh gam bagi kering, pas tu try lyn...

                          lupa lak... teramat sesuai tuk 4wd rc... 2 wheel ada prob control...

                          :gelak guling: best x ??? confirm layan punya.... hak nie cara low cost... :gelak guling:
                          Rebellion Spirit

                          Comment


                          • #14
                            Originally posted by ariss_t View Post
                            meh aku bgi tip skit tuk tayar drift... kat kedai mahal gak la rega dia... yg anda perlukan is rim + pvc pipe sama size + gam + gergaji (yg kecik punya, jgn lak guna yg potong balak tuh) ... kaedah ?? potong pvc pipe tu sama saiz ngan lebar rim... buh gam bagi kering, pas tu try lyn...

                            lupa lak... teramat sesuai tuk 4wd rc... 2 wheel ada prob control...

                            :gelak guling: best x ??? confirm layan punya.... hak nie cara low cost... :gelak guling:
                            tp satu lagi ngko xbagitau..hhhehehe
                            kete yg 4wd tu pulak mst lah tergolong dlm golongan yg 'kuat'.
                            kalau lembik, drift natang ape sgt yg jadi..hahhhahaah...

                            ooo..mabog keje kat etoys ke?agak2 aku nk cari part2 die bleh dpt murah x?:confused:

                            Comment


                            • #15
                              memula bior le blaja drift pelan2... dah terer nanti wat le lelaju... ::
                              Rebellion Spirit

                              Comment

                              Working...
                              X