Bitcoin, Litecoin, Namecoin, Peercoin 728x90

Announcement

Collapse
No announcement yet.

10 Kartun Paling Nostalgia Di Malaysia

Collapse
X
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • 10 Kartun Paling Nostalgia Di Malaysia


    Aku Budak Minang - Ujang


    Kampung Boy - Lat


    Tan Tin Tun - Rejabhad


    From Taiping With Love - Rasyid Asmawi


    Tiga Dara Pingitan - Cabai


    Lagak A. Mamud - Fatah


    Kartini - Tembakau


    Jungle Jokes - Jaafar Taib


    Blues Untuk Aku - Aie


    Professor Serba Tau



    Dalam banyak banyak suka sangat kartun "Aku Budak Minang" dan "Kartini"... korang minat kartun yang mana? :p
    Last edited by encikapas; 19-02-2013, 01:23 AM.

  • #2
    Bersama Selamanya oleh Gayour
    Kill!! Kill!! Die!! Die!!

    Comment


    • #3
      dulu suka baca gila2..minat tiga dara pingitan :)

      Comment


      • #4
        Originally posted by aszran View Post
        Bersama Selamanya oleh Gayour
        Kill!! Kill!! Die!! Die!!
        kihkih...bersama selamanya tu best gak....tapi tak jiwang kan? :P

        Comment


        • #5
          Originally posted by Musalmah View Post
          dulu suka baca gila2..minat tiga dara pingitan :)
          wahh...cik Musalmah minat Gila Gila dan 3 Dara Pingitan ye?ada simpan lagi ke koleksi tu? :p

          Comment


          • #6
            Originally posted by encikapas View Post
            wahh...cik Musalmah minat Gila Gila dan 3 Dara Pingitan ye?ada simpan lagi ke koleksi tu? :p
            dah takde lahhh..encikapas ada simpan ke mana2 koleksi kat atas? :)

            Comment


            • #7
              takde dah...dulu bukan main suka lagi kumpul Ujang dan Lanun....tapi sekarang jadi abu dah...


              ni satu lagi dari kartunis Ujang..ACA...memang seronok baca..:)

              Comment


              • #8
                Aku Budak Minang pernah dibuat drama kat TV2, tpi x pernah follow. Baca kartun dia lagi best, lagi "menusuk kalbu".

                Comment


                • #9
                  Originally posted by aszran View Post
                  Aku Budak Minang pernah dibuat drama kat TV2, tpi x pernah follow. Baca kartun dia lagi best, lagi "menusuk kalbu".
                  Live punya tak best..versi kartun dulu lagi syok dan menikam kalbu...

                  Comment

                  Working...
                  X