Bitcoin, Litecoin, Namecoin, Peercoin 728x90

Announcement

Collapse
No announcement yet.

Penyaluk Saku Professional di China

Collapse
X
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Penyaluk Saku Professional di China


























    "Kita lahir dengan otak di dalam tengkorak kepala kita. Sehingga tidak peduli semiskin mana pun kita, kita tetap kaya. Kerana tidak akan ada seorang pun yang dapat mencuri otak kita, fikiran kita dan idea kita. Dan apa yang anda fikirkan dalam otak anda jauh lebih berharga daripada emas dan perhiasan."

  • #2
    dahsyatt la.....smpai blh x sedar

    Kebahagiaan itu diibaratkan seperti sebatang pohon yang rendang, tempat tumbuhnya adalah jiwa dan perasaan kemanusiaan, ketakwaan kepada Allah adalah merupakan air, udara dan cahaya yang membantu pertumbuhannya


    "Jangan terlalu memandang Bintang di Langit
    hingga kita terlupa Rumput di BUMI"


    Comment


    • #3
      perghh... mane la diorang ni belajaq skill nihh..mantop sungguh..tapi kot dapat kat den mau kena pelangkong nihh......

      Comment


      • #4
        penyeluk saku ke peraba saku?? hehehe
        ALTITUDE CHALLENGE ATTITUDE

        Comment


        • #5
          Semoga kat Malaysia takde benda alah ni...

          takut aku =.=
          Money is the best slave, but the worst master

          Comment


          • #6
            xkan xsedar kot...iskkk...

            @@@@....USAHA DI TANGAN ANDA[email protected]@@@
            ---------------------klik jer kat web nie---------------------
            KEMPEN SAYA BENCI YAHUDI KEPARAT

            Comment


            • #7
              mudah sgt............
              >>>

              Comment


              • #8
                Originally posted by cik nor View Post
                dahsyatt la.....smpai blh x sedar
                bukan sampai leh x sedar tp yg tgk pun di biarkan mcm tu je

                019.7551040 :: YM: bdk_lg

                Comment


                • #9
                  Originally posted by nurhafiz View Post
                  xkan xsedar kot...iskkk...
                  tu la..xkn x sedar kn?

                  Comment


                  • #10
                    kalu dh slamba harung dpn public xtkot mnyeluk, mmg dh pro sungguh tu.

                    Comment


                    • #11
                      bila tgan udah pnjng
                      jd lah pnjng tgnn
                      hikhik:D:D

                      Comment


                      • #12
                        Heh! Ada gak budak kecik pandai seluk2 ni....

                        GiLErKah AkU???
                        N-Gage QD--->6120 Classic--->N81--->5320 Xpressmusic--->6220 Classic--->N79--->N86--->N8-00

                        Comment

                        Working...
                        X