Bitcoin, Litecoin, Namecoin, Peercoin 728x90

Announcement

Collapse
No announcement yet.

Hilang ke ikatan!??

Collapse
X
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Hilang ke ikatan!??

    ALAMAK..rasanya dah hilang laaa!? bila BB kurang dr 1 tahun sy selalu ambil gambarnya, tapi sekarang dah 3 tahun, gambar pon kurang ambil.. betul ke ikatan kami dah hilang!??? baru2 ni hanya sy sedar, rasa sgt buruk fikir ttg ni sepanjang hari..

  • #2
    skr i menghabiskan lbh byk masa ikatan dgn anak i kerana dia mampu utk bertindak balas dgn panggilan i..jadi gambar lbh kurang sikit,x ada apa larr!!

    Comment


    • #3
      aku rasa ni bukan apa pe masalah pon sbb aku pon x selalu ambik gambak dgn anak aku. hihi

      Comment


      • #4
        Haha.. xkan hilang lah.. percaya sy.. sy pon faham situasi anda.. anda perlu menjaga anak anda,mmg la xde masa utk amik gambar la.. kalau nak merapatkan pengikatan antara ibu dan anaknya, blh cuba cara ni.. pilih sebagian gambar yg anda suka. Lps tu, upload kat sini https://apps.facebook.com/letoutyourjoy/
        Selain tu, anda hendaklah tulis message utk anak anda supaya anak dah jadi dewasa blh tgk.. cam ni anak anda blh npk kesayangi yg anda bagi kepada dia.

        Comment


        • #5
          Haha.. xkan hilang lah.. percaya sy.. sy pon faham situasi anda.. anda perlu menjaga anak anda,mmg la xde masa utk amik gambar la.. kalau nak merapatkan pengikatan antara ibu dan anaknya, blh cuba cara ni.. pilih sebagian gambar yg anda suka. Lps tu, upload kat sini https://apps.facebook.com/letoutyourjoy/
          Selain tu, anda hendaklah tulis message utk anak anda supaya anak dah jadi dewasa blh tgk.. cam ni anak anda blh npk kesayangi yg anda bagi kepada dia.

          Comment


          • #6
            sy lagi ske kalau amek gamba pastu cuci masuk dalam album. x ske simpan dlm komputer. kalau ad pape berlaku nanti semua gamba ilang. lagipon kalau masuk dalam album nenek dan datuk boleh tengok lg senang

            Comment


            • #7
              sy lagi ske kalau amek gamba pastu cuci masuk dalam album. x ske simpan dlm komputer. kalau ad pape berlaku nanti semua gamba ilang. lagipon kalau masuk dalam album nenek dan datuk boleh tengok lg senang

              Comment


              • #8
                sgt comelnya video ni,mmg bagus blh tulis byk mesej utk anak2,semua ialah memori yg penting.

                tgk video ini,mmg bagus!!

                Last edited by mister; 28-08-2014, 02:23 AM.

                Comment


                • #9
                  Originally posted by gupinter87 View Post
                  Haha.. xkan hilang lah.. percaya sy.. sy pon faham situasi anda.. anda perlu menjaga anak anda,mmg la xde masa utk amik gambar la.. kalau nak merapatkan pengikatan antara ibu dan anaknya, blh cuba cara ni.. pilih sebagian gambar yg anda suka. Lps tu, upload kat sini https://apps.facebook.com/letoutyourjoy/
                  Selain tu, anda hendaklah tulis message utk anak anda supaya anak dah jadi dewasa blh tgk.. cam ni anak anda blh npk kesayangi yg anda bagi kepada dia.
                  sy mmg rasa waktu tu terharga bila bersama dg anak sy :)
                  suka idea utk tulis msg sendiri ni.. krn sgt unik laa buat video ni nampak beza drp video org lain~

                  Comment


                  • #10
                    Saya suka guna apps apps video dari smartphone untuk merekodkan saat saat kecantikan anak aku..kerana ni merupakan cara yg paling senang dan cepat diguna..tak payah bazir duit untuk beli kamera la…dan semua orang pun ada smartphone kan…apps apps untuk merakam video yg selalu diguna oleh saya ialah meipai, magisto..lagipun saya boleh tambah lagu lagu dalam videe dan ia akan menjagikan viodeo anakku lebih menarik…
                    Posted via Ehoza Mobile

                    Comment


                    • #11
                      Originally posted by feylmen View Post
                      Saya suka guna apps apps video dari smartphone untuk merekodkan saat saat kecantikan anak aku..kerana ni merupakan cara yg paling senang dan cepat diguna..tak payah bazir duit untuk beli kamera la…dan semua orang pun ada smartphone kan…apps apps untuk merakam video yg selalu diguna oleh saya ialah meipai, magisto..lagipun saya boleh tambah lagu lagu dalam videe dan ia akan menjagikan viodeo anakku lebih menarik…
                      Posted via Ehoza Mobile
                      cara ni bagus la.. sy pon nak belajar utk main selfie atau video sekali 2 hari dg BB~~
                      jadi boleh simpan lebih gambarnya hehehe ::semangat::

                      Comment


                      • #12
                        Originally posted by feylmen View Post
                        Saya suka guna apps apps video dari smartphone untuk merekodkan saat saat kecantikan anak aku..kerana ni merupakan cara yg paling senang dan cepat diguna..tak payah bazir duit untuk beli kamera la…dan semua orang pun ada smartphone kan…apps apps untuk merakam video yg selalu diguna oleh saya ialah meipai, magisto..lagipun saya boleh tambah lagu lagu dalam videe dan ia akan menjagikan viodeo anakku lebih menarik…
                        Posted via Ehoza Mobile
                        cara ni bagus la.. sy pon nak belajar utk main selfie atau video sekali 2 hari dg BB~~
                        jadi boleh simpan lebih gambarnya hehehe ::semangat::

                        Comment

                        Working...
                        X