Bitcoin, Litecoin, Namecoin, Peercoin 728x90

Announcement

Collapse
No announcement yet.

Air zat wanita, air mani dan hormon - apa yang perlu diketahui?

Collapse
X
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • [IMPORTANT] Air zat wanita, air mani dan hormon - apa yang perlu diketahui?

    Ada yang mengatakan lelaki memang akan mudah buncit selepas berumah tangga adalah atas faktor hubungan $3ks.::ketukdinding::

    Air zat isteri yang mengalir masuk melalui zakar semasa proses hubungan kelamin akan membuatkan perubahan hormon dalaman dan sekali gus akan mudah membuatkan mereka buncit.

    Semua lelaki tidak dapat lari dari permasalahan ini. Faktor ini juga menyebabkan zakar lelaki yang berkahwin akan lebih mengembang dan besar berbanding lelaki bujang. Namun jika aktiviti $3ks tidak dilakukan dalam waktu tempoh yang lama buat seseorang lelaki yang pernah berkahwin, perut mereka akan kembali kendur manakala zakar pula akan mula mengecut malah kulit zakar akan mengering.

    Ini banyak berlaku kepada lelaki yang telah bercerai, mereka yang telah lama menduda ataupun mereka yang sudah lama tidak melakukan hubungan $3ks bersama pasangan.

    Berlainan dengan wanita. Wanita yang sudah berkahwin dikatakan akan mempunyai kulit yang lebih lembut dan punya mood yang lebih baik. Kulit isteri yang lebih lembut dikatakan berlaku hasil daripada pancutan sperma suami yang mengandungi banyak protein dan khasiat yang terhasil dari pundi couper lelaki. Air mani yang dipancut ke dalam rahim isteri bukan sekadar boleh mendatangkan zuriat ianya juga akan bersatu dengan darah dan segala kebaikan air mani suami akan diserap ke dalam tubuh isteri.

    Oleh itu wanita yang telah berumah tangga dan kerap menerima pancutan sperma suami cenderung mempunyai kulit yang lebih gebu dan lembab.

    Dalam Islam juga tempoh edah itu diberi kerana air mani bekas suami masih berada dalam tubuh isteri untuk diserap dalam tempoh beberapa minggu selepas hubungan kelamin yang terakhir sebelum penceraian berlaku. Ini untuk memastikan tidak berlaku percampuran air mani jika wanita itu terus berkahwin lain dan terus melakukan hubungan $eks dengan lelaki lain sebaik sahaja bercerai.

    Ada juga pendapat bahawa kebaikan air mani itu juga dapat dilihat pada rambut isteri yang semakin hitam dan berkilat.

    Campuran sperma suami di dalam tubuh isteri juga akan menghasilkan berjuta-juta hormon yang akan membuat wanita lebih ceria dan gembira. Berbanding wanita bujang atau yang menjanda, mereka dikatakan lebih mudah marah, kurang mood dan selalu tertekan.

    e-mel
    sigpic

    1 klik = $10 1klik = $1
    I never teach my pupils. I only attempt to provide the conditions in which they can learn.
    (Albert Einstein)


  • #2
    laki yg blom kawen tp dh buncit tu ape kes plak


    Comment


    • #3
      Originally posted by antagenaiz View Post
      laki yg blom kawen tp dh buncit tu ape kes plak
      hahahah..2 kes iman x kuat
      ::dansa::::dansa::::dansa::

      Comment


      • #4
        Makin boroi maksudnya selalu buat s*** lah ye. Cam mitos le pulak :p
        Tapi lepas kawen, memang betollah mood perempuan lebih elok. kalau sebelum kawen kuat merajuk, dah kawen kurang sikit merajuk :)
        sigpic
        Blog Teknologi: http://knowledgewithoutlimitation.blogspot.com/

        Comment


        • #5
          err... yerke... kalao dah khawin boroi.. masukla biggest loser... mesti kurus.... :D
          Bila ada DropBox siapa lagi perlukan pendrive untuk menyimpan data. :)

          Comment


          • #6
            Originally posted by antagenaiz View Post
            laki yg blom kawen tp dh buncit tu ape kes plak
            Originally posted by b19 View Post
            hahahah..2 kes iman x kuat
            ishh..tak baik tuduh camtu. aku terasa sangat2. masa bujang dulu aku boroi la jgak. tu pun sebab asyik makan je senaman malas nak buat.
            tp lepas kahwin sekarang ni aku selalu jgak buat 'senaman' tp tak jugak slim,makin boroi ada la :))

            Comment


            • #7
              Originally posted by cyclon View Post
              Makin boroi maksudnya selalu buat s*** lah ye. Cam mitos le pulak :p
              Tapi lepas kawen, memang betollah mood perempuan lebih elok. kalau sebelum kawen kuat merajuk, dah kawen kurang sikit merajuk :)
              mitos gk... before kawen owei x reti merajuk pun.. org merajuk pun owei buat bodo.. ye aar.. apa kesah, ko saper kn?? tp pas kawen... mmg rajin merajuk.. ye aar... merajuk dan bermanja pada yg sudi... dh ada husband.. majuk jer la..

              Comment


              • #8
                betol2 sume mitos nie.. aku dh taw lebih awai le kome...
                kekek..
                xpres g dr kome...

                Comment


                • #9
                  Originally posted by b19 View Post
                  hahahah..2 kes iman x kuat
                  ::dansa::::dansa::::dansa::
                  hahaha...kate orang...kite 2 perut da r lebey kurang je...hahaha

                  Comment


                  • #10
                    Info yang menarik untuk di ketahui...

                    Comment

                    Working...
                    X