Bitcoin, Litecoin, Namecoin, Peercoin 728x90

Announcement

Collapse
No announcement yet.

Selamat Menyambut Ramadhan Al-Mubarak 2011 (1432H)

Collapse
X
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • [IMPORTANT] Selamat Menyambut Ramadhan Al-Mubarak 2011 (1432H)


    Assalamualaikum wbt. Sempena bulan Ramadhan al-Mubarak yang bakal menjelma, kami pihak pengurusan Ehoza.com dengan berbesar hati ingin mengucapkan Selamat Menyambut Ramadhan al-Mubarak 2011 ( 1432H ).

    p/s: pose jgn tak pose.....jgn wat2 lupa..:D
    Attached Files

  • #2
    Selamat Menyambut Ramadhan Al-Mubarak kepada seluruh warga ehoza dan warga kerja ehoza..moga taun nie kita dapat mengejar malam yg lebih baik dari seribu bln iaitu malam lailatul qadar...sama2 kita mencarinya..moga2 apa yg kita buat untuk kebaikan dirahmati dan diredhai Allah..berpuasa la dgn bersungguh2..mngkin ini ramadhan terakhir kita..siapa yg tahu kan :)


    "ILMU ITU PELITA HATI, TIDAK TERLIHAT TAPI NYATA"

    Comment


    • #3
      Salam Ramadhan untuk warga Ehoza..Semoga Ramadhan kali ini memberi rahmat serta kebahagian buat kita semua..

      Buat yg tersayang..( walaupon dia tak baca thread nie ..:-) )..semoga berbahagia hendakNYA..Walaupon kini kita dh berjauhan,di hati sy hanya ada awk..
      Moga Ramadhan kali ini memberi kebahagian kepada awk..Maafkan segalanya yg telah berlaku antara kita..mungkin ini Ramadhan yg terakhir buat kita.siapa yg tahu kan...Salam ramadhan..

      Comment


      • #4







        Bulan Ramadhon datang lagi.

        Marilah kita menggunakan kesempatan ini untuk menyucikan diri kita rohani dan jasmani.

        Inilah bulan yang lebih baik dari bulan-bulan yang lain.

        Manfaatkanlah Ramadhon kali ini kerana belum pasti nyawa kita akan sampai ke Ramadhon yang akan datang.

        Mohonlah keampunan untuk mereka-mereka yang telah pergi meninggalkan kita untuk bertemu Allah SWT, para sahabat, kaum keluarga atuk nenek moyang kita, dan seluruh kaum muslimin dan muslimat di seluruh dunia.

        Berdoalah untuk masa depan demi keluarga, rezeki yang berkat dan banyak, kekuatan iman sehingga nafas terakhir, kecerdikan dan kepandaian, dan pohon dijauhkan dari segala bala bencana, malapetaka, penyakit, gangguan syaitan dan iblis.

        Semoga kita semua beroleh kejayaan.

        Ingatlah sesungguhnya keseronokan umat Islam itu adalah ketika Ramadhon, ketika berbuka puasa, ketika bertadarus Al-Quran, ketika menunaikan solat terawih, ketika setiap kali lidah berzikir menyebut nama-nama Allah SWT dengan hati yang penuh kerendahan dan keikhlasan demi mendapat keredhoanNYA.

        Selamat berpuasa.


        :salam:



        Last edited by Neo5; 31-07-2011, 03:06 PM.

        Comment


        • #5
          Selamat Menyambut Ramadhan jugak buat para forumer Ehoza sekalian...
          semoga ramadhan kali ini mendatangkan keinsafan dan seribu rahmat buat kita semua...

          Salam Ramadhan Al-Mubarak....Selamat Berpuasa..dan Selamat Berterawih.. :)

          Comment


          • #6
            Selamat menyambut bulan ramadhan almubarak yang mulia

            dan ingatla ibadah berpuasa itu adalah satu ibadah yang dapat meningkatkan keimanan kita kepada Allah S.W.T

            dan ibadah berpuasa itu bukan hanya semata mata menahan rasa lapar dan dahaga.. Salam Ramadhan kepada seluruh umat Islam
            Bila ada DropBox siapa lagi perlukan pendrive untuk menyimpan data. :)

            Comment


            • #7
              selamat berpuasa juga pada semua warga ehoza sekalian :D

              @@@@....USAHA DI TANGAN ANDA[email protected]@@@
              ---------------------klik jer kat web nie---------------------
              KEMPEN SAYA BENCI YAHUDI KEPARAT

              Comment


              • #8
                as salam semua warga ehoza......apa kabar....

                selamat menyambut kedatangan ramadhan yg mulia nie....semoga amalan & ibadah kita semua
                ditrima oleh Allah Taala....harap bulan puasa tahun nie lebih baik dari tahun2 yg lepas k....:63:

                Harga diri seseorang itu adalah
                berdasarkan apa yang ia lakukan
                untuk memperbaiki dirinya......::

                [email protected]
                Pelaburan Emas Paling Hebat....

                Comment


                • #9
                  selamat berpuasa buat semua. puasa, jangan tak puasa..:D

                  Comment


                  • #10


                    Salam Ramadan dari saya dan InstaForex.::bigsmile::<--- nmpk ape celah gigi tuh? ehehe :)):))


                    Last edited by nj80; 03-08-2011, 06:13 PM.

                    Comment


                    • #11
                      Originally posted by nj80 View Post


                      Salam Ramadan dari saya dan InstaForex.::bigsmile::<--- nmpk ape celah gigi tuh? ehehe :)):))


                      saya nampak sireh la...tak sangka bro nj80 makan sireh bila berbuka posa...
                      btw..selamat beposa juga..:) :)

                      Comment


                      • #12


                        Selamat Menyambut Ramadhan kpd warga muslim ehoza.
                        _O r E s T e S_TM

                        Comment


                        • #13
                          Rindukan crite cinta bazar ramdan la..xde yg sudi menulis ke utk thn ni..wat kisah tu jadi terbalik ke..pompuan lak yg jd pembeli, lelaki lak buat murtabak..

                          Comment

                          Working...
                          X