Bitcoin, Litecoin, Namecoin, Peercoin 728x90

Announcement

Collapse
No announcement yet.

Kompilasi lawak 18+

Collapse
X
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Kompilasi lawak 18+

    Moderator, kalu dah ada tolong delete dan kalau tak sesuai tolong delete... Jangan:(scam :(scam :(scam aku.


    Siut

    Pada suatu hari, ada sorang lelaki bernama Ali yg sedang bekerja d office . Tetiba dia rasa mcm isteri dia curang kat dia, dia terus lari dari office dia dan terus balik rumah ampartment dia. Apabila dia sampai dia rumah dia, dia terus masuk bilik dia dan ternampak isteri dia tgh tidur atas katil. Dia p bukak selimut sambil kata sayanggg....... Kemudian dia terkejut beruk apabila medapati isteri dia tgh bebogel. Jadi dia selonkar habeh satu rumah dok cari sapa dia yg buat nih. Apabila dia p check dia kat balcony rumah dia dan ternampak sorang lelaki tgh lari p kat perhentian bas, terdapat seluar panjang kat bahu dia, sambil dok pakai button baju dia . Dia pon apalagi dia p ambik peti ais rumah dia yg besar lg berat 2 dan baling kt laki tersebut dari tingkat 10. Kemudian dia pergi jumpa doktor dan doktor 2 tanya dia :-

    Doktor: Ya boleh sy bantu

    Ali: Tgn sy terseliuh sbb p angkat peti ais rumah sy yg besar lg berat

    Doktor: (dalam hati) x dak keja ka p baling peti ais!

    Kemudian dtg pulak seorang nih nama dia Abu mukanya hampir pecah tp x pecah lg.


    Doktor: Masyaallah apa dah dah jadi kat awak?

    Abu: Semalam sy pergi interview, sebyk 500 org sy seorg saja dpt keje nih.Dgn perasaan gembira sy kata kat bos sy yg sy akn dtg awal giler ptg besok! Tp ptg td sy lupa asyik do tgk tv ja.kemudian sy tgk jam dah pukul 6.30 keja sy 6.50. Kemudian sy lari p kat perhentian bas pakai seluar pendek,letak seluar panjang kat atas bahu, sambil dok pakai button baju.Lepas 2 ada MANGKUK AYON MANA NK TAU P BALING PETI AIS KAT KEPALA SY DARI TINGKAT 10!!!!!!

    Ali: ...................

    Kemudian dtg lg sorang laki. Laki nih lg teruk! Dia siap kena ada org tlg tolak dia kat atas katil sambil di balut dgn kain penih satu bdn except mulut dia saja..

    Doktor: Astagfirullahhalazim... apadah jd!

    Laki trsbt: Aku nih accually org jahat! Aku suka p rumah yg besarX2 untuk p merogol. Selepas sy nampak laki dia keluar,sy terus masuk dan terus rogol pompuan mn yg ada, setelah beberapa jam dok rogol aku dgq ada org masuk. Aku pon Gabra dan terus menyorok dalam peti ais rumah dia yg besar lg berat 2. Lepas 2 ADA MAGKUK AYON MANA NK TAU P BALING PETI AIS 2 DARI TINGKAT 10!!!!!!!!!!!!!

    Doktor : ......


    Cepatlah sayang... tak tahan ni..

    satu kapel baru dikahwinkan pas kantoi buat maksiat kat loji najis...di mlm perkahwinan mereka...

    Isteri : abg, ayg nk 'ehem' nie.....cepatlah...... xtahan dah....

    si suami yg ada dlm jamban dgn segera membasuh kuman2 nya kerana dia tahu isterinya dah x tahan ..maklum la...1st nite...si suami segera membuka pintu jamban tanpa sebarang baju di badannya...

    Isteri : abg....Cepatle....

    Suami : iye la..jap..abg pown x tahan gak.......

    Isteri : huh..?? abg x tahan pe..???

    Suami : nk 'eheemmmm2' la..

    Isteri : lol,,,ayg nk g ehemmmm la....sbb bende tu dh ngah lekat2 kat ujung dah nie,,,,,,,,,,,,,,,,,,

    Suami : hampeh!!!!!!!!

    * "ehemmm' <== nk g berak


    Kesian Apit

    Di sebuah Rumah Setinggan tinggallah sebuah keluarga dengan seorang anak lelaki, si Apit.



    Pada suatu malam si Papa nak menunaikan

    tanggungjawap kepada siMama.

    "Sayang, abang nak lagi, Yang". Pelawa siPapa

    disertai nafas ghairah.



    "Ya bang... tengok dulu si Apit, dah tidur ke belum?"

    Jawab siMama penuh kerinduan.



    Mendapat lampu hijau, si Papa terus teriak.

    "Pit... dah tidur kau pit?."

    "belum Papa... tengah baca buku."

    "Sudah...esok saja, dah malam, tidur!!!!"

    Perintah siPapa debfab tegas



    Kira kira 10 minit kemudian, si Papa teriak lagi.

    "Pit.... dah tidur kau Pit?

    "Belum...."

    Si Papa mengemaskan ikatan kain pelikat

    lalu keluar memarahi dan memukul si Apit.



    "Disuruh tidur....tidurlah!!!" sehingga kening siApit benjol.



    Esoknya di sekolah si Apit ditanya oleh gurunya,

    tentang benjol di keningnya. Berceritalah si Apit dari awal

    sampai dia dipukul papanya. Lalu gurunya pun mengajar Apit

    "Malam nanti..kalau ditanya lagi,kamu diam saja....ya."

    "Ya....cikgu". jawab si Apit.



    Malam tu, dia terdengar Papanya bersembang dengan

    Mamanya.

    "Sayang, apa kata kita ke syurga lagi."

    "Ya bang.....tengok dulu si Apit, dah tidur ke belum"

    "Pit.....dah tidur kau Pit?.Si Apit teringat pesanan gurunya, maka dia

    diam saja, daripada kena benjol lagi, dia pura-pura tidur.



    "Apit....dah tidur kau Pit?" ulang Papanya.



    Apit tetap diam. Kerana tidak ada jawapan, maka

    Papanya terus mematikan lampu.. jadilah gelap gelita.

    Si Apit ketakutan setengah mati, tapi daripada benjol, dia menahan

    ketakutannya.



    Terjadilah 'pertarungan' antara Papa dan Mama yang

    tidak diketahui oleh si Apit.



    Tak lama kemudian Apit terdengar suara Papanya..

    "Yang...abang nak keluar ni", termengah²

    "Ya Bang .. kita keluar sama-sama", dia dengar

    suara Mamanya menjawab.



    Dengan segera si Apit bangkit dan berteriak sekuat hati;

    "Apit nak ikutt.. Apit nak ikuuttt"



    Esoknya....Apit BENJOL lagi .......

    siaaannnn apit...huahhhh!!!..


    Pak Cik

    Seorang pakcik tersilap masuk toilet..termasuk kt dalam toilet wanita..

    Wanita2 yg ada kt dalam tandas semuanya menjerit 'NI UNTUK PEREMPUAN JE PAKCIK'..

    Pakcik tu selamba je turunkan seluarnya sambil berkata 'NI PON UNTUK POMPUAN JUGAK'...


    [COLOR="DimGray"]...

    1 mlm, 2 org budak nakal tlh menghendap sepasang pengantin baru;

    isteri; bang, cepatlah buka.. i dah x sabar ni..

    suami; yelah, yelah.. nak buka lah ni..

    isteri; hati2 ye bang...

    suami; napa nak hati2? ayang kan dah x sabar..

    isteri: yelah, takut terkoyak kang.. rugilah kiter...

    suami:nah.. dah kuar dah..

    isteri; sikit lg bang.. ya berjaya..

    tanpa membuang masa lg, 2 org budak nakal td trus memanjat tingkap bilik pengantin itu utk melihat tayangan panas... rupa2nya pasangan tersebut sdg membuka bungkusan hadiah ... [/
    COLOR]

    Tok Imam

    Kamaruddin ingin menamatkan zaman bujangnya dengan seorang gadis pilihannya pada hujung bulan ini. tetapi pada masa yang sama hatinya berdebar debar menantikan malam pertama yang di katakan sangat indah. untuk mengetahui cara2 melayari antara suami isteri, kamaruddin telah berjumpa dengan tok imam kampung untuk bertanya. (lebih kurang mcm ni lah)

    Kamaruddin: "tok imam boleh tak saya mejilat kemaluan isteri saya"?

    Tok Imam: Boleh! apa salahnya, tapi rasa payau sikitlah"!!!


    Alip dan Woww ..

    sepasang pengantin baru berkawin.(suami ustaz,isterinya kerani)....di malam pertama....

    suami : ayang.......tarraaaaa!!!!!

    isteri : wow!!!!!

    suami : ini bukan wow ayg,ini alip!!!
Working...
X