Bitcoin, Litecoin, Namecoin, Peercoin 728x90

Announcement

Collapse
No announcement yet.

Produk Yang Dihasilkan Dari Kokain,Heroin Dan Morfin

Collapse
X
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Produk Yang Dihasilkan Dari Kokain,Heroin Dan Morfin

    1. Ubat Sakit Gigi

    Ubat sakit gigi jenis titisan Cocaine ini (1885) dulunya popular untuk kanak-kanak.Tidak hanya dapat menyembuhkan sakit,tapi juga membuat mood penggunanya menjadi lebih baik.



    2. Ubat Batuk

    Botol heroin Bayer.Buatan tahun 1898 sampai 1910,heroin dipasarkan sebagai pengganti morfin yang non-addictive dan ubat batuk untuk kanak-kanak.



    3. Metalf's Coca Wine
    Metalf's Coca Wine dulunya salah satu anggur (wine) yang paling banyak berisi kokain yang terjual di pasaran.


    4. Mariani Wine
    Vin Mariani (1865) adalah produk Wine yang paling terkemuka di zamannya.Bahkan Pope Leo XIII konon membawa sebotol kecil Vin Mariani ini dan menganugerahi medali emas Vatican ke pembuatnya,Angelo Mariani.


    5. Coca Wine
    Coca wine ini dibuat oleh Maltime Manufacturing Company (New York).Dos yang tertera dibelakang kemasan anggur ini:"Segelas anggur full dengan atau secepatnya setelah makan".


    6. Gula-Gula Pelega Sakit Tenggorokan
    Gula-gula yang mengandungi kokain (1900) ini "tidak tergantikan bagi penyanyi dan guru".Sebagai tambahan dari sekadar membersihkan saluran penafasan,gula-gula ini juga menyediakan "semangat" bagi mereka agar selalu top dalam performance pekerjaannya.



    7. Penindih Kertas
    Iklan penindih kertas C.F. Boehringer & Soehne (Mannheim, Jerman),"pembuat kokain terbesar di dunia".Penghasil kimiawi ini sangat bangga dalam prestasinya sebagai pemimpin pasar kokain di dunia.


    8. Ubat Penahan Rasa Sakit

    Ubat jenama Sticney & Poor ini (merupakan campuran opium dan alkohol) diedarkan seperti rempah-rempah dari perusahaan.Dos untuk kanak-kanak dan dewasa tertera di botolnya.Dengan 46% alkohol,produk ini terdapat 92 alasan mengapa ia sangat mujarab.



    9. Analgesik
    Iklan ini dibuat untuk Glyco-Heroin yang dihasilkan oleh Martin & Smith Company (New York).Heroin secara luas tidak hanya digunakan sebagai analgesik (obat penahan sakit) tapi juga sebagai ubat untuk asma,batuk dan radang paru-paru.Dengan mencampur heroin dan gliserin (dan kadang ditambah gula dan rempah-rempah) membuat candu yang rasanya pahit ini dapat diambil secara oral.


    10. Obat Uap
    Ubat wap nasional Vapor-OL (opium) Treatment No. 6 untuk asma mungkin memiliki cara guna yang boleh dikatakan serupa dengan "smoking" opium.Cairan yang mudah menguap ini ditempatkan di atas bekas yang dipanasi oleh lampu minyak tanah.Zat yang lain juga dipakai untuk ubat uap ini (1890),campuran ini mengakibatkan ianya begitu laris dipasaran..

    Kalo produk ni masih ada lagi kat pasaran sekarang tentunya ramai yang "stim" :)) :))

  • #2
    ubat2 biasanya memang ada drug kan.. yang mana kalau amik dalam dos yang betul takde la stim.. tapi salah amik tu yang stim
    Bila ada DropBox siapa lagi perlukan pendrive untuk menyimpan data. :)

    Comment

    Working...
    X