Bitcoin, Litecoin, Namecoin, Peercoin 728x90

Announcement

Collapse
No announcement yet.

Sebuah kenderaan aneh di sebuah terowong Jerman, adakah ia kargo yang hilang itu ?

Collapse
X
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Sebuah kenderaan aneh di sebuah terowong Jerman, adakah ia kargo yang hilang itu ?

    Satu rakaman CCTV menunjukkan sebuah kenderaan aneh di sebuah terowong di Jerman...
    yang lebih mengejutkan,,apabila rakaman diperlahankan...
    satu cahaya aneh seolah- olah mengejar kenderaan aneh itu..
    dipercayai jugak, menurut laporan, kenderaan aneh itu berkemungkinan isi kargo yang hilang beberapa hari lalu..


  • #2
    adakah itu cahaya dari lampu brake kereta yang cermin merahnya pecah? :P

    Comment


    • #3
      Laju gile.. sepantas kilat kereta tu atas jalan ke terbang? ::kill::

      Comment


      • #4
        Mr bean bergabung dengan harry potter nie,.. laju sangat tu.. EX5 aku kot dorg curi.. hehe

        Comment


        • #5
          Laju cahaya hijau tu.. dia kejar kereta F1 kot tu.. laju semacam je...

          Comment


          • #6
            ni lah benda dalam kargo yg hilang tu? kereta rupanya.. F1 ke? kereta apa yg laju sangat tu?

            Comment


            • #7
              dorg lumba drag race ke? ::dansa::

              Comment


              • #8
                Originally posted by encikapas View Post
                adakah itu cahaya dari lampu brake kereta yang cermin merahnya pecah? :P
                Kalau lampu merah pecah cahaya warna merah la encik kapas.. huhu

                Comment


                • #9
                  Originally posted by williamsimon View Post
                  Laju gile.. sepantas kilat kereta tu atas jalan ke terbang? ::kill::
                  satu atas jalan..yg cahaya tu terbang la kot.. laju sangat.. bedesup..

                  Comment


                  • #10
                    Originally posted by boboboi View Post
                    Mr bean bergabung dengan harry potter nie,.. laju sangat tu.. EX5 aku kot dorg curi.. hehe
                    EX5 yeke? lajunye.. da macam ducati aku tngok.. power gile moto ko..

                    Comment


                    • #11
                      Originally posted by shahzaman View Post
                      Laju cahaya hijau tu.. dia kejar kereta F1 kot tu.. laju semacam je...
                      Cahaya tu kereta F1 ke kereta yg dikejar tu?

                      Comment


                      • #12
                        Mana ada org main drag dalam terowong.. hahaha..
                        Last edited by farahzimbabe; 03-03-2013, 12:49 PM.

                        Comment


                        • #13
                          Originally posted by manksi View Post
                          ni lah benda dalam kargo yg hilang tu? kereta rupanya.. F1 ke? kereta apa yg laju sangat tu?
                          Tu la masalahnya.. benda ni la.. kereta tp tak dpt dipastikan kereta apa.. yg dikejar dan yg mengejar.. takut ada sambungan lg je..

                          Comment


                          • #14
                            Sebenarya warna hijau tu kereta aku la.. dorg terakam masa aku lalu dalam SMART minggu lepas..::listentomusic::

                            Comment


                            • #15
                              Mana sambungan ni.. jawapan segala persoalan..

                              Comment

                              Working...
                              X